Jak to funguje?
V této podstránce si popíšeme princip fungování výdělků pomocí e-mailů.
Jak to tedy funguje? Je to velmi prosté:
Inzerent zaplatí firmě provozující systém rozesílání e-mailů jistou sumu peněz za to, že uživatelé registrovaní v systému dostanou e-mail s reklamou na nějaký produkt, službu či jinou nabídku týkající se právě inzerenta. Ten doufá, že si uživatel po přečtení reklamního e-mailu uvedenou nabídku zakoupí, čímž se mu náklady na reklamu skrz e-mail několikanásobně proplatí, čímž dosáhne zisku. Aby z toho firma provozující tento druh obchodu něco měla, tak příjmy od inzerenta jsou samozřejmě mnohonásobně vyšší než kolik následně proplatí uživateli registrovanému v systému, který od ní inzerentův reklamní e-mail obdržel.
Např.: Registrovaný uživatel přijímající e-maily dostane desetinu z toho, co inzerent zaplatí firmě, zbytek ve firmě zůstává.
Toto je tedy celý princip. Samozřejmě musíme oné firmě od jejího zisku odečíst náklady spojené s hrazením webhostingu, údržbou webu, placením zaměstnanců ap.